Länge sen nu alltså....

Hej allihopa. Just nu så repar jag jätte mycket och det är jätte kul. På fredag åker jag till Italien med Beckan och hans familj. Det ska verkligen bli jätte kul!
Jag sover över hos min mormor och morfar i kväll och vi har nyss ätit en jätte god och mysig middag.
Jag kommer tyvärr inte kunna skriva så mycket längre för att det är mycket repetitioner och skola, men när vi börjat spela "Karlsson på taket" så komma jag kunna skriva mer...men jag ska försöka att kunna skriva lite vad jag gör i allafall.
Ni får ha tålamod, haha.
Men nu måste jag göra lite läxor...
Vi ses.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Teater-Tjejen

vi tål att vänta :)

måste åxå göra läxor i franska :(

kan du tipsa något ställe där man kan hitta lite auditions inte för lång ifrån Falkenberg i Halland

2010-12-01 @ 20:58:46
Postat av: Becka

Jag måste också göra mina läxor:(

Och en fråga: Har du bilddagboken?

2010-12-03 @ 15:40:26
Postat av: Linnea

Undrar samma sak som föregående komenterare ;-D

2010-12-04 @ 22:29:29
Postat av: Teater-Tjejen

har du facebook om du har det kan du logga in på den ibland

2010-12-05 @ 14:58:22
Postat av: sanna

ni som undrar om han har fb&bdb osv.

han kanske inte vill ge ut den till folk han inte känner?:)

Han är en vanlig kille fast han är sjukt duktig på att sjunga osv, men även han kanske vill ha lite ''privatliv''?:)

2011-01-03 @ 14:56:33
URL: http://lesans.blogg.se/
Postat av: hanna johansson

acca min facebook :} ,

pleas.

skulle va snällt om du gjorde de,

du ser ju namnet :),

2011-01-04 @ 19:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0