Halloween!

Igår så var jag med Daniel och han sov över hos mig.
Vi gick ut på kvällen och gjorde " bus eller godis", det var jätte kul. Vi fick väldigt mycket choklad och efter det så gick vi till min kusin Paloma och var där en liten stund.
Nu sitter jag hemma och sitter mest framför datorn och söker på roliga saker på nätet och hittade just en ny blogg av Ture Sventon: turesventon.devote.se
Ni borde verkligen kolla in den.
Men nu ska jag nog vara lite social och sitta och titta på en film med familjen som vi hyrt.
Så här såg jag ut igår kväll:
Folk blev jätte rädda när jag och Daniel kom med masken :)
Ps: Hittade två fina bilder från min pappas restaurang med mig och pappa från i somras när vi gjorde ett reportage för en svensk/spansk tidning.
Jag och min pappa.
The man in the kitchen! ;)
Vi ses Ciao!

Kommentarer
Postat av: maggie

Vilka fina bilder på er!!

2010-11-03 @ 11:00:04
Postat av: Cilla

Åhh, vilken fin bild på dig och din pappa!

Jag och min 4-åring Love ska gå och se "Sammy".



Kram från skåne

2010-11-03 @ 16:53:35
Postat av: Catarina Skåne

Fina bilder jaa...Men din storebror är väldigt lik din pappa. Du mer mamma kanskeL

Hmm ja fina o fina, kanske ej bilderna där du var utklädd.

Ha en bra onsdags kväll..Jag håller på o bakar kanelbullar som ska in i ugn nu. hejhej

2010-11-03 @ 17:59:04
Postat av: Maria

Vilka fina bilder !!!!!

2010-11-03 @ 22:17:20
Postat av: Anonym

Åhhh, vilken jätte fin bild på dig och din pappa!

2010-11-03 @ 22:54:37
Postat av: gunita

Hahaha, jag läste din mammas eskapader bakom pannorna. Du, jag tycker det är bättre att du sköter maten därhemma. Riktig grädde och riktigt smör, jag håller med dig, riktiga grejer ska det vá i maten och inte massa halvkemiska produkter. Då blir det bäst mat.Helst ekologiskt oxå! Du är en kanonkille, så bra på mycket, Heja Benji!

2010-11-03 @ 23:31:31
Postat av: Jessica

Ha ha ha supercool mask.. man ser inte att det e du.. ja det är jättefin bild på dig o din pappa... kul!!

2010-11-05 @ 18:52:39
Postat av: hanna

kolla bloggen :} ,

jag uppdaterar inte så mycket,

men de händer ju ibland,

ja har bloggen me min kompis felicia :)

2011-01-05 @ 19:07:16
URL: http://feliciahanna.devote.se
Postat av: hanna

kolla bloggen!

jag uppdaterar inte å mycket, eller inte varenda dag,

men det händer ju ;),

jag har bloggen med min kompi felicia.

2011-01-05 @ 19:12:14
URL: http://feliciahanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0