Repetitionerna har börjat....

Nu har repetitionerna börjat och det har varit jätte kul idag. Vi tränade på en dans och lite sång. Min morfar är ju med i föreställningen så han var där och vi hade lite paus då och då, då jag åt lunch och gjorde läxor och sånt.
Jag sov över hos beckan i natt och igår kväll så var vi ute och köpte kola förpackningar som vi samlar in till våran klassresa. Det var jätte kul och det var väldigt roliga människor man stötte på när man skulle sälja.
Men just nu så sitter jag vid datorn och har precis kommit hem. Min brorsa oliver är här men han ska dra snart.
Jag ska snart skaffa mig en kamera så att jag kan ta kort på vad jag gör och ta kort på mina maträtter....som nästan aldrig kommer....sorry...
Nu måste jag göra läxor och sen äta middag...och sen gå och lägga mig :(
Vi ses.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hur tidigt går du och lägger dig egentligen?? :O

Roligt med storebrorsan e där :) och det gör inget vi är tålmodiga läsare :P ;-)

2010-11-16 @ 16:43:02
Postat av: appi pappi

hej ! vad spännande med karlsson på taket igen! jag tänkte kolla om du har något bra tips vad man kan ha i pastan för att få den "saftigare"? jag brukar ha i pesto men vill ha alternativ! hoppas vi ses snart! kram appi

2010-11-18 @ 16:31:07
Postat av: Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Hoppas du får en bra fredag!

2010-11-19 @ 16:21:02
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeej jag undrar om du vet hur gammal Karlsson på taket ska vara? haha han kan ju inte vara över 50 precis, men det verkar ju lite skumt om han är typ 8 ? vet du hur gammal han är menad att vara ? :D

2010-11-20 @ 11:59:22
Postat av: sara

kan man få din msn? :)<3

2010-11-21 @ 12:15:59
Postat av: Felicia

Jo men hej! Jag tänkte plussa på med en till kommentar här då.

Hoppas att det går bra med pengar insamlingen! Men det gör det nog. Räcka till en klassresa bör det göra om man säljer godis. Godis vill ju de flesta ha!

Ser att du gillar att laga mat. Själv funderar jag att söka in på hotell/restaurang linjen när det blir dags. Okej, det är ganska långt kvar. Men som tretton åring ska man få tänka långt fram ibland.

Hoppas allt är bra med dig, och jag önskar dig all lycka i livet!

Kram, Felicia 'Fisk'

Lycka till med ditt!

2010-11-21 @ 15:13:59
URL: http://feffisk.blogspot.com/
Postat av: Felicia

Jo men hej! Jag tänkte plussa på med en till kommentar här då.

Hoppas att det går bra med pengar insamlingen! Men det gör det nog. Räcka till en klassresa bör det göra om man säljer godis. Godis vill ju de flesta ha!

Ser att du gillar att laga mat. Själv funderar jag att söka in på hotell/restaurang linjen när det blir dags. Okej, det är ganska långt kvar. Men som tretton åring ska man få tänka långt fram ibland.

Hoppas allt är bra med dig, och jag önskar dig all lycka i livet!

Kram, Felicia 'Fisk'

Lycka till med ditt!

2010-11-21 @ 15:14:18
URL: http://feffisk.blogspot.com/
Postat av: Felicia

Jo men hej! Jag tänkte plussa på med en till kommentar här då.

Hoppas att det går bra med pengar insamlingen! Men det gör det nog. Räcka till en klassresa bör det göra om man säljer godis. Godis vill ju de flesta ha!

Ser att du gillar att laga mat. Själv funderar jag att söka in på hotell/restaurang linjen när det blir dags. Okej, det är ganska långt kvar. Men som tretton åring ska man få tänka långt fram ibland.

Hoppas allt är bra med dig, och jag önskar dig all lycka i livet!

Kram, Felicia 'Fisk'

2010-11-21 @ 15:15:36
Postat av: Felicia

Jo men hej! Jag tänkte plussa på med en till kommentar här då.

Hoppas att det går bra med pengar insamlingen! Men det gör det nog. Räcka till en klassresa bör det göra om man säljer godis. Godis vill ju de flesta ha!

Ser att du gillar att laga mat. Själv funderar jag att söka in på hotell/restaurang linjen när det blir dags. Okej, det är ganska långt kvar. Men som tretton åring ska man få tänka långt fram ibland.

Hoppas allt är bra med dig, och jag önskar dig all lycka i livet!

Kram, Felicia 'Fisk'

2010-11-21 @ 15:16:14
URL: http://feffisk.blogspot.com/
Postat av: Felicia

Det går tyvärr inte att kommentera ditt senaste inlägg. :(

Men jag skriver här.

Du behöver inte känna någon press på att du MÅSTE sätta dig vid datorn och blogga 24/7. Gör det när du känner för det och framför allt när du har tid!

Läxor, läxor och ännu mer läxor. Så är det för mig. Ingenting jag direkt gillar, men så blir det när man börjar högstadiet. Mycket större ansvar än vad man hade förut! Jag började i 7an i höstas nu, och det blev som en läx-chock. Om man nu kan kalla det så. Haha. Från inga läxor, till grymt många. :S

Lycka till med allt det du gör.

Ha det bra!

Kram, Felicia. :)

2010-11-23 @ 18:01:33
URL: http://feffisk.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Hej !



Jättefin blogg du har! Läser jätteofta.

Maten du lagar verkar jättegod,

ska nog prova laga det någon dag!

Hadetbra! Kram Amanda :)

2010-11-24 @ 15:45:10
URL: http://amandaulfshog.blogg.se/
Postat av: Fillan

Bra blogg!Väntar på nya goda recept

2010-11-25 @ 00:49:55
Postat av: Teater-Tjejen

det går inte att komentera det senaste inlägget :(

jag är ny på din blogg vill bara säga att jag tycker att du är jättebra på att sjunga och spela teater och att du är supersöt. har du facebook? du är född 97 eller det är jag vill gärna ha din adress hem

2010-11-28 @ 16:17:43
Postat av: Teater-Tjejen

jag älskar din blogg

2010-11-28 @ 16:25:02
Postat av: Teater-Tjejen

är den här bloggen avslutad eller flyttad det står det om man ska komentera på det senast inlägget iallafall för mig

2010-11-29 @ 17:56:03
Postat av: Teater-Tjejen

är den här bloggen avslutad eller flyttad det står det om man ska komentera på det senast inlägget iallafall för mig

2010-11-29 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0