Snart börjar repetitionerna......

Idag är jag inte i skolan för att jag är sjuk :(
Men jag börjar må bättre, så det är ju bra :)
Jag har mest varit hemma och bara slappat och gjort läxor, men jag ska snart äta lunch.
På måndag så börjar jag med repetitionerna till en ny teater uppsättning där jag har huvudrollen i:
" Karlsson på taket smyger igen" Det är en 2:a på första boken och nu så känner Karlsson alltså familjen.
Det är helt ny musik och en jätte fin dekor. Ni kommer att älska den.
Jag kommer tyvärr få ta ledigt rätt så mycket för skolan, men jag gör mina läxor på mina lediga stunder ( gud va gammalt det där lät ) haha.
Föreställningen har alltså premiär den 26 December och kommer spela nästan hela jullovet och framåt.
Min morfar kommer också vara med och han kommer att spela "Fröken Bock".
Min morfar var också med i " Rasmus på luffen" och spelade "Länsman" där jag då spelade Rasmus.
Här är jag,morfar och Markoollio i "Rasmus på luffen".
Det är alltså jag och Marko som spelar Karlsson och lillebror och det var vi som spelade Luffaren och Rasmus förra året.
Det ska bli jätte kul att få spela "Karlsson på taket" för första gången....men för Marko så är det hans andra gång. Och det ska bli kul att spela med Marko igen.
Så missa nu inte: Karlsson på taket smyger igen. Premiär 26 December på Oscars Teatern i Stockholm.

Vi ses så länge.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej Benjamin!



Hoppas att repitionerna går bra du är så duktigt. Kommer att följa dig och din kariärr.

Lycka till

Många Kramar Lisa

2010-11-10 @ 13:50:51
Postat av: lisa

Hej Benjamin!



Hoppas att repitionerna går bra du är så duktigt. Kommer att följa dig och din kariärr.

Lycka till

Många Kramar Lisa

2010-11-10 @ 13:51:05
Postat av: Linnéa

självklart att jag ska se den! vill man inte missa ;-)

2010-11-11 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0