Svar på Frågor!

Här kommer svaren på frågerna som ni frågat till mig.
Tyvärr så har jag ju inte svarat på alla frågor men här kommer dom i allafall.
1. När är nästa gång man kommer att se dig på tv? Svar: Ni kommer att se mig snart men jag vet inte när, i ett tv- program på SVT som heter "Den flygande mattan", där jag är artist gäst och kommer att sjunga några låtar.
2. Vad heter du i mellannamn? Svar: I mellannamn så heter jag Daniele och det är Daniel på italienska.
3. Går du i vanlig skola eller i privatskola? Svar: Jag går i vanlig skola på Lidingö som heter Torsviks skola.
4. Vad vill du bli och vart vill du bo när du blir stor? Svar: När jag blir stor så vill jag bli artist och skådespelare och låtskrivare och bo utomlands som New York eller Los Angeles.
5. Vilken är din favorit artist? Svar: Min favorit artist är väldigt många, men några exempel: Gene Kelly, Michael Jackson, Stevie Wonder, Daryl Hall, Michael McDonald, Michael Bublè m.fl.
6. Vilket är ditt bästa tv- program? Svar: Där blir det många igen, för att det finns så många bra. Men några exemplar är: 2 och en halv män, Mat program med Gordon Ramsay, Disney Channel, How I met your mother m.fl.
7. Dansar du fortfarande? Svar: Nej, tyvärr så gör jag inte det. Jag har inte tid med teatern och skolan men jag skulle gärna ha velat fortsätta men då får det nog bli nästa år kanske.
8. Om man ska åka till Stockholm med små barn, vad ska man göra då? Svar: Då tycker jag att ni borde åka på jullovet då jag spelar "Karlsson på taket smyger igen", den kommer att vara jätte rolig och bra för små barnen och för dem stora.
9. Vilken är din favoritfilm? Svar: Jag har så HIMLA MÅNGA.....igen! Jag får väl säga kategorierna och några filmer. Action, komedi och familjefilmer. Jönssonligan, Sherlock Holmes, Ture Sventon, James Bond, nästan ALLA musikal filmer m.fl.
10. Hur lång är du? Svar: Jag är 1 meter och 57 cm.
11. Skulle du bli arg eller irriterad om någon kom fram till dig när du är ute privat, och fråga dig om en autograf eller ta en bild.....trots att man är över 30 år? Svar: Jag skulle tvärtom bli jätte glad om någon person ville ha min autograf eller ta en bild, och framför allt om man är över 30. När man har uppträtt och jobbat så är det alltid kul att få lite feedback tillbaka.
12. Vilken är din favorit sport om du måste välja? Svar: Det får nog bli Basket då, det är den enda sporten som jag gillar och spela i....på skoj då alltså.
13. Är du tillsammans med någon just nu? om inte, är du kär? Svar: Nej,  tyvärr så är jag varken ihop med någon eller kär i någon. Men jag skulle gärna vilja bli ;)
14. Vilken är din favoritbok? Svar: Det är ju självklart: Ture Sventon Privatdetektiv, och alla andra Sventon böcker.
Ja, då var det klart då, men nu måste jag gå och lägga mig för att Beckan ska sova över och han är jätte trött så godnatt.
Vi ses så länge.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du kanske inte gillar någon men jag kan erkänna att jag e ganska galen i dig XD ;-)

2010-11-16 @ 16:46:36
Postat av: jessica gustavsson XDD

du är sjukt grym !

älskar ditt sett att vara , hur du är liksom :D

kan typ sitta och spela om massa klipp med dig tuusen gånger !

haha (a)



acceptera mig å fejjan så är du super schysst ! (: <3

2011-01-04 @ 02:50:50
Postat av: Wilma

Jag får hänga med dig till LA eller NY vill också skapa skådespelar karriär där! ;D <3

2011-02-26 @ 08:46:39
Postat av: Anonym

Tja superstjärnan Benjamin.Vill bara säga att din hemsida är väldigt trevlig och bra gjord,kul med lite nya maträtter är det ochså,skulle gärna vilja ha några tips av dig på någon god italiensk rätt som du gillar och har som förslag att man kan göra för du verkar vara väldigt duktig på just mat.Har sett din trevliga och roliga mammas Pernillas jul och ni verkar vara en riktig matkunnig familj.Mvh Kristian i eskilstuna.

2011-05-12 @ 22:24:12
Postat av: Kristian andersson

Tj Superstjärnan Benjamin.Jag tycker att din hemsida är väldigt trevlig och bra gjord och intressant.Jag vill gärna ha några tips av dig på goda italienska maträtter för du är väldigt bra på mat har jag märkt.Ni verkar vara en väldigt matglad familj och din trevliga och roliga mamma som jag har sett när hon har sitt Pernillas jul det tycker jag är jättejättebra och jag tycker om hela eran familj,ni är fantastiska artister som jag tycker så mycket om.Snälla rara benjamin hjälp mig med några bra tips är du snäll i need it.Mvh ditt största fans Kristian i eskilstuna.

2011-05-12 @ 22:32:09
Postat av: Linnéa

kör en till frågestund och blogga när du har tid !! :D kramis

2011-05-24 @ 15:26:26
URL: http://neabenjaminsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej bästa benjamin.Vill bara höra vad som komma skall och vad du har för något nytt på g.Jag vet att vad du än gör så blir det kanonbra för du är den största och bästa musikalstjärnan vi har nu,du är så grym.Ha det så bra nu kompis.Mvh kristian i eskilstuna

2012-05-12 @ 19:20:27
Postat av: kristian andersson.

Hej Benjamin.Hoppas allt är bra med dig du stora stjärna.Du har ju sagt dina idoler.Mina idoler är den underbara Whitney houston ojoj vilken röst som har tystnat.Janet jackson,Cher,Tina turner och madonna och Elton john+Herr benjamin wahlgren är mina idoler.Ha det så bra mvh kristian

2012-10-01 @ 22:46:08
Postat av: kristian i eskilstuna

Hej coola benjamin.Hoppas allt är kanonbra med dig.Jagskulle jättegärna vilja veta vad duhar på gång.Ny skiva eller musikal??.Jag tycker att du är ssåå jätteduktig för att vara så ung och du är väldigt trevlig tycker jag.Hadet så branu mvh kristian

2012-10-29 @ 13:08:08
Postat av: Anonym

Hej coola benjamin.Hoppas allt är bra med dig du stora stjärna,strålande stjärna.Har du någon ny musikal på g,hoppas det för du är bara så bäst och proffsig att se på scenen.Hoppas att ni har haft en mysig o fin påsk hela familjen.Mvh kristian i eskilstuna

2013-04-02 @ 14:56:17
Postat av: Anonym

Hej bästa benjamin.Hoppas allt är bra med dig du stora stjärna.Tänkte höra vad du har på g för något o vad det än blir så kan det bara bli kanonbra när du är med i en roll för du är bara så bäst benjamin.Mvh kristian i eskilstuna

2013-06-11 @ 20:54:43
Postat av: Anonym

Hej coolaste Benjamin,kristian ifrån Eskilstuna här.Hoppas allt är bra med dig.Själv mår jag inte bra,min älskade pappa gick bort för 3 veckor sedan och jag mår så illa och jag känner ingenting längre,allt är så tomt.Men änglarna har fått en ny kung och en sann kämpe att vara med.Imorgon är det pappas begravning och det kommer att bli jobbigt och jag oroar mig så för mina änlalika systerdöttrar.Men jag hoppas att du mår finfint o har något nytt på g snart.Ha det så bra nu Med vänlig hälsning kristian

2013-11-06 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0