Sammys Äventyr

Tjena. Igår så var jag och såg på en ny film som jag dubbar i. Den heter "Sammys äventyr" och där så dubbar huvudrollen i början, för att Sammy blir äldre i filmen och dem som dubbar honom som ung och gammal är Danny ( från IDOL ) och Sven Wolter. Det var en fin film som handlar om Sammys liv. Den hade premiär i fredags och går på bio just nu så om ni är lediga någon gång (speciellt nu när det är lov) så bör ni gå och se den för att den var väldigt bra.
"Sammys Äventyr, den hemliga vägen" missa inte den!
Ps: Den går också i 3D, men för att få all information så kan ni gå in på sf.se
Vi ses. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Lena

Släpp inte in mamma iköket haha-

2010-11-03 @ 17:05:27
Postat av: nj

Fin blogg :)

2010-11-03 @ 17:31:22
Postat av: Ingela

Hej söta Benjamin. Jag är egentligen en "tant" som följer din mammas mysiga blogg. Men nu fick jag ju även reda på att DU har en egen blogg... Det kommer göra min son jätte glad för han gillar dej jätte mycket ( han är 11 år). Vi har sett teater uppsättningarna du har varit med i och lite annat smått o gott. Och han tycker du är så cool.Jag har redan köpt biljetter till Karlsson till honom som vi ska på 13 feb. Han brukar fråga mej om du har bakat eller lagat någon mat som han kan testa. Carbonaran som din mamma har i sin blogg som du gjorde, är våran fredagsmys middag NÄSTAN varje fredag, som han gör.... plus att han bakar efter era recept. Gissa om han kommer följa din blogg från o med nu...:-D Varma kramar till dej och din mysiga familj

2010-11-03 @ 17:42:17
Postat av: Evelina

Heejheej! Jätte roligt att du bloggar. Jag är 13 år och bor i Kalmar. Jag dansar nästan varje dag och det är ett väldigt stort intresse. Har sett dig dansa och du är jätte duktig på det! Kram

2010-11-03 @ 18:23:48
URL: http://ilovedans.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ska faktiskt hinna med att se filmen Sammy med mina barn. Var det gott att äta pasta med vaniljsås :-)

2010-11-03 @ 18:51:09
Postat av: Sanna

Hej, hej!



Jag är också en tant på 40 år :-) som följer din mammas blogg och fick tipset från henne om din blogg. Jag är inte ett dugg förvånad över att du skriver en jättefin blogg och är urgullig, din mamma beskriver dig och din familj på ett underbart sätt och så pass bra att man nästan tror att man känner er på riktigt. Jag ska inte tjata så mkt mer vill bara önsaka dig och din familj det bästa här i livet och fortsätt tro på dig själv och det du gör eftersom du helt enkelt är bäst!

Kramar från Sanna

2010-11-03 @ 18:55:36
Postat av: Louise ! :)

Tjena ! :) Jag följer din blogg typ nästan varje dag och tycker den är jättebra och också roligt att du är interesserad av mat och sånt då jag också är det haha ! :) Min pappa har nömligen också en restaurang fast här i Göteborg då ! :) Ha det så bra ! :) Kram ! :)

2010-11-03 @ 19:08:28
Postat av: Hanna

Hej! idag var jag med min pojkvän och tittade på Sammys äventyr i 3D! den var grym och underbar =)

Coolt att jag läst tidigare här att det var du i början för då visste man ju det, du var riktigt duktig! Kram

2010-11-06 @ 22:35:59
Postat av: Linnéa

gud vad kul!!! :D måste se den bara för det :P

2010-11-08 @ 21:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0