Så här blev det tillslut.....

Ja, idag var det ju halloween i skolan och alla skulle klä sig läskigt...jag satsa mer på läskigt fult.
Jag tog på mig min gamla pijamas ( vet verkligen inte hur det stavas) och gick till skola som vanligt....
Och det blev så här tillslut:
En röd och lääässkig pijamas ( vet fortfarande inte hur det stavas).... :)
Idag så ska jag nog vara hemma och njuta av en veckas höstlov som vi nu har...JIPPIE!!!
Ps: Köpte en matbok igår som verkade jätte god.
Här är en bild på matboken:
" Una Bella Spaghettata Pastarätter från Neapel!
Tyvärr så blir det konstigt på mina bilder på datorn för att dem vänder sig om så man kan tyvärr inte se vad det står, men men....kommer lite recept snart..med bilder, JAG LOVAR!
Så nu så ska jag bara njuta av mitt lov...
Vi ses CIAO!

Kommentarer
Postat av: Erik

Det är inte lätt med alla ord. Jag hade en fransk jobbarkompis som skulle säga pyttepanna och det blev pittepanna när han skulle säga det.



Pyjamas ska det vara och hoppas att halloween-"maskeraden" var rolig i skolan.

2010-10-29 @ 16:17:07
Postat av: hanna

snyggt ändå! :) är du nöjd med datorn du köpte?? och använder du andra apple produkter som iphone?



ha de bra!

2010-10-30 @ 10:49:23
Postat av: Maria

Kul att du delar med dig om din vardag i bloggen.Kul med dina recept

2010-10-31 @ 13:12:08
Postat av: Evelina

Roligt att se hur din vardag är! Och din utklädnad var ju grym! :) Hahha

2010-11-03 @ 18:18:48
URL: http://ilovedans.blogg.se/
Postat av: Evelina

Roligt att se hur din vardag är! Och din utklädnad var ju grym! :) Hahha

2010-11-03 @ 18:19:09
URL: http://ilovedans.blogg.se/
Postat av: sanna granath

Hej vännen1 Tack för sist:) Vilka jättefina bilder på dig och din pappa. Kram Sanna

2010-11-03 @ 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0